Asystent do spraw administracyjnych

Asystent do spraw administracyjnych

Czym by się nie zajmowała dana firma – outsourcingiem kadr i płac, sprzedażą oprogramowania komputerowego, marketingiem internetowym czy wdrażaniem nowych technologii produkcji serków homogenizowanych – osoba sprawnie przygotowująca i archiwizująca dokumenty jest na wagę złota. Zwłaszcza w tych przedsiębiorstwach, w których działalność generuje wiele dokumentów handlowych lub okresowych raportów dotyczących osiąganych wyników sprzedaży. Cierpliwość, sumienność i skrupulatność zwykłego, jakby się mogło wydawać, pracownika biurowego sprawią, że wszystkie dokumenty będą porządnie katalogowane, a w razie potrzeby – opisywane i zawsze będzie można do nich dotrzeć, nawet do tych sprzed roku czy dwóch lat. O ile specjalista do spraw administracyjnych sporządzi właściwą rozpiskę, pomocną w orientacji wśród gąszczu segregatorów. Dobrze prowadzona archiwizacja najbardziej jest potrzebna, jeśli w firmie co jakiś czas pojawiają się kontrole z urzędu skarbowego lub z jakiegoś wydziału urzędu miasta. Na przykład w sytuacji, gdy jest ono głównym inwestorem prowadzonego przez firmę projektu lub inny działań. Okazanie potrzebnej dokumentacji nie stanowi wówczas żadnego problemu, o ile zajmuje się tym odpowiednia osoba. Zaś uniknięcie ewentualnych kar przedsiębiorca zawdzięcza mrówczej pracy pracownika lub pracowników administracji.

[Total: 0    Average: 0/5]

Comments

comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *