Budowanie świadomości marki

Budowanie świadomości marki

Młodzi przedsiębiorcy stają na obranej przez siebie drodze zawodowej przed licznymi problemami i wyzwaniami. Niezliczone obawy wciąż spędzają im sen z powiek: w jaki sposób odnieść sukces, gdzie szukać klientów, jak stać się konkurencyjnym dla konkurencji i gdzie dopatrywać się swojej odrębności wśród firm oferujących podobne usługi? Nie istnieje jedna, gotowa recepta na rozpędzenie wszystkich powyższych lęków, niestety nie ma także magicznej różdżki za której jednym skinieniem udałoby nam się bezstresowo stać się finansowym gigantem. Ścieżką do obranego celu może być natomiast umiejętne (choć – nie oszukujmy się – wymagające długofalowego planowania oraz skrupulatnego wypełniania obranej strategii) budowanie świadomości rynkowej reprezentowanej sobą marki. To tak zwany proces wyrabiania sobie nazwiska. Niezależnie od tego, czy działamy na rzecz działalności jednoosobowej, firmowanej naszym nazwiskiem, czy też sygnujemy sobą działalność opatrzoną jakąś inną nazwą, konieczne jest wprowadzenie jej do powszechnego obiegu w świadomości klientów, których pragniemy pozyskać. Dzięki rozpoznawalności będziemy bowiem jednym z pierwszych wyborów, które przyjdą naszym potencjalnym kontrahentom do głowy, a co za tym idzie zwiększymy swoje szanse na uzyskanie kolejnego, przynoszącego profity, zlecenia.

[Total: 0    Average: 0/5]

Comments

comments