Tania promocja własnej firmy

W dobie kryzysu firmy coraz częściej zmuszone są do ograniczania kosztów. Niestety bardzo często ofiarą oszczędności padają fundusze przeznaczone na promocję przedsiębiorstwa. Jeśli już rzeczywiście nie da się uniknąć cięcia kosztów na tym poziomie, konieczne jest stworzenie planu alternatywnego, który zapewni skuteczny przyrost poziomu klientów. Metod jest kilka. Po pierwsze zadbaj o to, aby klient, który już do ciebie trafił wyszedł naprawdę zadowolony. Poprawa kontaktów wiąże się z niewielkimi nakładami finansowymi, a jest niezwykle skutecznym narzędziem. Zadbaj o to, aby odwiedzający cię klienci czuli się wyjątkowi, a przede wszystkim naprawdę ważni. Pamiętaj, że zadowolony klient wraca, a co więcej może przyciągnąć innych. Poczta pantoflowa jest bowiem jednym z najskuteczniejszych form reklamy, a także antyreklamy. Stwórz blog ekspercki, który będzie dla odbiorców twoich usług cennym źródłem informacji. A także udzielaj się na portalach społecznościowych, które generują duży ruch i skutecznie pomogą ci pozyskać nową grupę odbiorców. Monitoruj fora internetowe, a także zadbaj o to, aby klienci mogli dowiedzieć się z nich, jakie usługi świadczysz. Udzielaj się na nich tworząc ciekawe wpisy, zachęcające do kontaktów z twoją firmą. A co najważniejsze podtrzymuj skutecznie kontakty z pozyskanymi już klientami. Zadzwoń, wyślij maila czy sms’a. Pamiętaj, że łatwiej utrzymać klienta, niż pozyskać nowego.

[Total: 0    Average: 0/5]